باده شبگیر

دل نوشته های قاصدک

باده شبگیر

دل نوشته های قاصدک

معرفی نامه

سلام    

 

تا حالا خیلی وبلاگ داشتم شاید بیشتر از ۲۰ بار وبلاگ درست کردم و چیزهایی داخلش نوشتم . ولی تا حالا  حرف دلم رو ننوشتم .این بار می خواهم  علاوه بر اشعار و داستان های خودم  وشاید دوستان نوشته هایی رو که شاید تنها راه خالی کردن غصه هایم  باشد رو تو این وبلاگ بنویسم و همیشه مطمئنم نظرات شما می تواند هم بر زخم دل من مرحم باشد و هم راهنمای خوبی برای ادامه راه . 

به امید خدا این بار دیگه  تا جائی که توانم اجازه دهد پیش خواهم رفت  وصد البته باده های شما نیز دراین راه من مست را از محتسب وهشیاران رهایی خواهد بخشید . 

 یا حق - امید پیش راهتون . 

 


هر شب تا سحر پیاله دستم            گفتم نکنه باده پرستم  

یک شب  نه دوشب رو توبه کردم        دیدم نمی شه دوباره مستم

نظرات 2 + ارسال نظر
فرخ یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ http://chakhan.blogsky.com

مستی و راستی ... ناز نگاهت داداش
ارادت داریم خیلی اساسی
ما هم مست می الستیم ... ما هم باده پرستیم
صفای چشمهای خمارت ... باهاتم تا اون ور دنیا و عالم...
خالکوبی روی بازوهاتم با من .. فقط لب تر کن ببینم چی میخوای بکوبی روی دست و سینه ... کرتیم

نگین سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://neginsky.blogsky.com

عالیه.خیلی خوبه.من که واقعا خالی میشم وقتی مینویسم.برات ارزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد