باده شبگیر

دل نوشته های قاصدک

باده شبگیر

دل نوشته های قاصدک

مهرگان

 

۱- مهرانه   

 سلام  

دیروز توسط یکی از  دوستان عزیز (آقای اسماعیلی) عکسهای زیبایی با زیر نویس های قشنگ   

به صندوق پستی من  ارسال شده بود  حیفم آمد شما هم لذت نبرید 

 

ماه مهر 

   

شروع فصل پائیز فصل زندگی

 

 

ماه رنگ 

 

 

 

ماه عشق  

   

  

 

 ماه عاشق  

   

  

 

ماه مشق  

  

  

باز  باران  با ترانه    

 

 

 

  

سفره یلدا و باز  

یک انار  دانه  دانه     

 

فصل چتر زندگی  

  

 

 

  

ماه جشن مهرگان 

 

فصل عاشق پیشگی  

 

فصل شاعر  

 

فصل من  

 

پادشاه فصل ها  

 

صد مبارک بر شما  

 

 

 

۲-  شعر   

 

باز  باران- باران   

توی مشتش رازی است  

هر کسی مشتاق است  

چتر را خواهد بست   

 

قاصدک

  

 


 

پی نوشت : ۱- تشکراز دوست عزیزم مهدی اسماعیلی بابت انتخاب عکسها و فراموش نکردن ما

نظرات 5 + ارسال نظر
کاما پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:40 ب.ظ http://derowgar.blogsky.com

سلام و احترام. واقعا از عکس ها و از زیر نویس های آنها به خصوص، لذتی بردم بردنی.
سپاس.

چترم را
من که نمی بندم
تا ببارد باران
بر تن خشکیده ی مردادی من
که خنک گردد
لحظه ای
آتش اندوه خدادادی من
شاید از خشکی اندیشه در آیم
مثل یک گل
و بریزم و بپاشم به جهان
عطر خوش سبزی را
عاشق بوی علف...
این نفس سبز خداست
چترم را
من که نمی بندم
تا ببارد شادی
تا بخواند باران
بر لبم آهنگی
همه اش نمناکی
همه اش سرسبزی
تا بخندم به جهان
و به نیرنگ زمین
شاید از خویش در آیم
و خدا را
در آغوش خودم بفشارم
من از حادثه ی باران
نگریزم
و نبندم هرگز
در باغم را
که خدا می بارد

سلام عتیقه عزیز

فقط بسیار ممنون

و به امید دیدار

نیوشا جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.niyosha512.blogfa.com

سلام

وبلاگت واقعا جالب و دوست داشتنیه تبریک میگم.

بازم بهم سر بزن.

سلام

ممنون

حتما

حسن نصر(سیاووش) جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://hezareyeghoghnoos.blogfa.com

سلام جناب معبودی

ازلطف ومحبت بی دریغ شما سپاسگزارم .به کلبه ی ادبی هزاره ی ققنوس خوش آمدید.اشعار زیبای شمرا خواندم واستفاده کردم وفیض بردم.شاد وموفق باشید.

سلام جناب نصر

ممنون که قدم رنجه کردید

نظر لطف شما است
مجدد منتظرم

نگین شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.neginsky.blogsky.com

عالی بود...زیبایی پاییزو به تصویر کشیدین....چرا نمیشه چتری نبریم که نخوایم ببندیمش؟
راستی جواب نظرتون رو در وبلاگم دادم...ممنونم از دقتتون در مطالب.

سلام

ممنون نظر لطف شما است

۱-چتر = منظور هر چیزی که از خیس شدن زیر بارون جلوگیری کند (مثل غرور)

دوباره منتظر تونم

نیوشا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.niyosha512.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


تنگـــــــــــــ غروبـــــــــــ دلتنگیهایـــــــــــــ منـــــــــــــــ


[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]



ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد