باده شبگیر

دل نوشته های قاصدک

باده شبگیر

دل نوشته های قاصدک

شعار

۱-حرف  دل   

خوب قول داده  بودم شنبه ها  یک مطلب بنویسم  اما  یک غزل نوشته  بودم که حاضر  نشد اصلا  هنوز به  غزل  های خودم ایمان  ندارم فکر  می  کنم هنوز بلد  نیستم  غزل  خوب بگم البته  مشکل  وزن و قافیه  نداره ولی  مفهومش  یه جورایی غزل  نیست  - نیمه  کاره  ولش  کردم  نمی تونم باهاش  ارتباط  برقرار  کنم باشه  تا  یه  وقت  دیگه   .  

 

- برای  اینکه  دست  خالی نباشم  یه  ترانه  قدیمی دارم  که امیدوارم  خوشتون بیاد ویک رباعی  جدید  که  ....  

  

- نظر همه ی  عزیزان  رو  می  خونم  و بادیده  منت  می پذیرم  و  اگر لازم  باشه جواب  مناسب  خواهم  داد  وحتی  در اشعارم درصورتی  که ممکن باشه  تغییر خواهم داد هرچند که تا کنون هم  اینطور بوده است 

  

- از  نقد  - جدی  - شوخی  - ناراحت  نمی شوم  

  

- فقط  نظراتی را  حذف  خواهم  کرد که در آن به شخصیت  خوانندگان  توهین شده باشد.  

- لینک بعضی  از دوستان  با  عرض معذرت به  علت  فعال  نبودن  وبلاگ  ایشان  حذف شده است . 

 

۲- ترانه  

  چشامو  می بندم و  یه خاطره در میزنه   

صدای  نفس نفس  قلبمو از  جا  می کنه   

قلب  من تو دست  اون  تمام  هیکلم عرق  

واسه آروم شدنم  کتابو می زنم ورق  

دستاشو از جلو دستام می کشه  با دلهره   

مبادا یواشکی  دستی به دستی  بخوره  

چشاشو می گیره ازمن  زیر لب یواش  می خنده   

سر می گردونه  و با ناز  اونارو یواش می بنده 

توی این تقویم ساده  چه روزی روز منه   

چشا مو واکنم از خواب  ببینم  در  می زنه  

فیلم گوشه ی  کتاب  یه تیر  توی  قلب  منه  

برقای روی لباش  دکمه تکرار  می زنه  

می دونه  زخمی  شدم  این  پا و اون پا می کنه  

با  همین  سادگیاش  مشت  منو وامی  کنه  

سرخی  صورت من  با  این صدای  دورگه   

می  گه رسوا شده  دل  هر چی  می خواد بگه  بگه  

واسه  ضربه ی  آخر  با همون موی  پریشون  

میاره  دستاشو نزدیک  تا دم  دستای  لرزون   

می گیره کتابو از  ته  قلب  من وایساده انگار  

اما اون  چشای  وحشی  می گه  انگار که نه انگار   

توی این تقویم ساده  چه روزی روز منه   

چشا مو واکنم از خواب  ببینم  در  می زنه   

می  دونم  عزیز من  دنیا همش  نوبتیه 

بزار  از خواب  بپرم  می بینی  نوبت  کیه     

قاصدک   

۸۹/۱/۲۸ 

 

 

 

  

 ۳- رباعی   

 

یک جمع  فریب خورده - جمعی  هوشیار 

یک جمع  به خواب رفته -  جمعی  بیدار 

از    حنجره ی   خدا   خجالت    بکشیم  

این    قدر   به اسم   او   نگوئیم  شعار

قاصدک 

نظرات 34 + ارسال نظر
نگین شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام اخه من که در حدی نیستم نقد کنم...فقط میتونم یه نظر در حد یه خواننده ی ساده بدم.شعراتونو با دل مینویسین که به دل میشینه قلمتان جاویدان.منتظر شعرای قشنگتون هستم...باز هم از حضور صمیمیتون به وبلاگم ممنونم.

نسرین مرادیان شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://banooyechoobi.blogfa.com

سلام ممنون کارای خوبی بود فضای ترانه رو خیلی پسندیدم ممنون از دعوتتون

مونا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ http://13002000.blogfa.com

سلام
اومدم تا صادقانه و بی پروا بگم رباعی خیلی خوشکل بود اما
ترانه با وجود قشنگیش ولی یه جورایی روون نیست وقتی میخونی گاهی بینش استپ داره و یه لحظه جریان رو قطع میکنه
از شعر چیزی حالیم نیست اما وقتی خوندم این به نظرم اومد
همچنین اینکه بعضی جاها ویرگول ضروریه یادت نره!
ممنون از توصیفه کاملت

سلام
ممنون
سعی می کنم رعایت کنم

نگین یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

بیا برایم بگ. شاید دلم ارام گیرد.

سلام
سپاس - حتما

گل رز یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ http://lovekatibeh1.blogfa.com

. ¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶

¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ ¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´. . . .¶¶¶¶¶.
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. .. ¶¶¶¶¶¶¶.
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´ ¶¶¶¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. ¶¶¶¶¶ ¶¶. . . .
. . . . . . .¶¶. . .´´´´
. . . . . . ¶¶. .
. . . . . . ¶¶. .

خاله خانباجی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام

گل رز دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ http://lovekatibeh1.blogfa.com

~~~~~~~~~~$$$$$$
~~~~~~~~~.$$$**$$
~~~~~~~~~$$$"~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
~~~~~~~~~~~~~~~'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~~~~~~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$

سلام
سپاس از حضورتون

نسرین مرادیان دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://banooyechoobi.blogfa.com

سلام دوست من باور کن مخم داره سوت میکشه دو بار تا الان در باره این پستتون نظر کامل گذاشتم اما چون اینترنت منطقه ما مشکل داره زود قطع میشه و نظرم ارسال نمیشه همین ده دقیقه پیش باز این اتفاق افتاد
ممنون از نقد کاملتون و شرمنده بابت اینکه نشد دفعه پیش زیاد تر بنویسم
گفته بودم که این ترانه جذبم کرد میدونید شاخصه بزرگ کاراتون استفاده از اصطلاحات و شبه ضرب المثل هاست که عالی میشینه تو شعرتون
دستاشو از جلو دستام می کشه با دلهره

مبادا یواشکی دستی به دستی بخوره

چشاشو می گیره ازمن زیر لب یواش می خنده

سر می گردونه و با ناز اونارو یواش می بنده

توی این تقویم ساده چه روزی روز منه

چشا مو واکنم از خواب ببینم در می زنه
به نظرم تکه ی وسط از وزن خارج شده و زیاد داره
بقیه اش عالیه
رباعی هم خوب بود و با ذهن بازی میکرد اینکه ما شعار دا میدهیم نمیگوییم کمی درگیرم کرد هر چند استفاده از میگوییم هم عیبی نمیتونه داشته باشه
به هر حال عذر منو بپذیرین کاش ارتباط دوباره قطع نشده باشه
بازم بهم سر بزنین ممنون از بزرگواریتون

سلام
سپاس از حضورتون و نظر خوبتون

مهدی سهراب پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ق.ظ http://mehdisohrab.blogfa.com

یکی از همین روزا اسلحه مو پر میکنم
هر کی چپ نگات کنه نونشو آجر میکنم...
عزیزمی..............
بر خلاف قاعده با غزل بروزم...و منتظر دوستان.[گل]

سلام
سپاس
غزل خوبت و خوندم و نظر گذاشتم

علی اصغرنجفی(اغو) پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.aliasgharnajafi.blogfa.com

سلام خیلی زیبا بود

سلام

سپاس از لطف شما

کاما پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://derowgar.blogsky.com

دوست گرامی من که خیلی باهاشون حال کردم بی تعارف اما بز هم از ین مقدمه نویسی و معلم بازیت سر گیجه گرفتم. آق به دلت ننشست که ننشست به خواننده وبلاگ چه شما که نذاشتی غزلتو تو سایت تا بخونیم ببینیم چیه خودت نوشتی خودت خوندی خودت حذف کردی خبرشو به ما میدی؟؟
ولی درباره رباعیمفهوم زیبایی داشت که آدمو می گرفت عینهو برق فقط من نتونستم مشابهی برای تشبیه حنجره ی خدا پیدا کنم که مشکل از منه اما درباره ترانه میگم دست مریزاد حال کردم هر جاشو خوندم و هر بیتشو تصویر و لطافتی دیدم که واقعا برام لذت بخش بود. شاعر بمانی

سلام

همیشه منتظر نظرت هستم

درست مثل اینکه همیشه معلم هستم

الهه جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://elahe60.blogfa.com


قلب تو کبوتر است
؛بالهایت از نسیم
؛قلب من سیاه و سخت؛
قلب من شبیهِ....بگذریم

دور قلب من کشیده اند یک ردیف سیمِ خاردار
؛پس تو احتیاط کن جلو نیا برو کنار

توی این جهان گنده ،

هیچ کس با دلم رفیق نیست؛
فکر می کنی چاره دلی که جوجه تیغی است

چیست؟!

مثل یک گلوله جمع می شود جوجه تیغی دلم
؛نیش می زند به روح نازکم ، تیغ ها ی تیز مشکلم

راستی تو جوجه تیغی دل مرا
،توی قلبت راه می دهی؟
او گرسنه است و گمشده
،تو به او پناه
می دهی؟

باورت نمی شود ولی

جوجه تیغی دلم، زود رام می شود

تو فقط سلام کن، تیغ ها ی تند و تیز او

با سلام تو ، تمام می شود.

سلام

جوجه تیغی قشنگ شما را با جان و دل
درون قلبمان جا گرفته است

درست مثل عادت می ماند

چشمهای ما همیشه دنبال شما می گردد.

حنانه حقیقت جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://hananetarane.blogfa.com

سلام دوست عزیز
با عجله اومدم
اما دوباره میام
ترانه ی زیبایی بود
شاعر بمونی
بر می گردم

سلام

منتظر خواهم ماند

سپاس از حضور گرمتون

ایمان مرصعی/چغوک شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://chughok.blogfa.com

سلام
ممنونم از دعوتت عزیزم.

لینک شدی

یاحق

سلام

سپاس از حضورتون
و از رباعی های قشنگتون لذت بردم

شما هم لینک شدید

نگین یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام.....

سلام
............

رباعی معاصر یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://hosseingolchin.blogfa.com

سلام
رباعی ات را بیشتر پسندیدم

سلام
سپاس از حضورتون

وممنون از نظر دلگرم کننده شما

گل رز یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ http://lovekatibeh1.blogfa.com

دعای قاصدک ها خوشبختی آدماست،برات آرزوی یه دنیا قاصدک دارم
ممنون از حضورت
موفق باشید

سلام
سپاس
همیشه شاد باشید

فاطمه اختصاری یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://havakesh14.persianblog.ir

.
ین وبلاگ از هفته ی بعد، تند تند به روز خواهد شد
شاید حتی هر روز
از دفعه ی بعد بدون خبررسانی منتظرتان هستم!

با
3 شعر
زنی برهنه تر از شیشه...
ف ی ل ت ر شدنم در شب یلدا
(ممنونم از دوستانی که آدرس وبلاگ را در لینک های وبلاگشان تصحیح کرده اند)
تهدید با چاقو در مراسم شعرخوانی دانشکده ی حقوق
چند لینک خواندنی
و
دستــــــه ی تبــــــــر!

.

سلام
سپاس از حضورتون

با احترام و اجازه شمارا لینک می کنم

سعید دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.saeed-ghaed.blogfa.com/

به سایتم سری بزنید
تفاوت ها را احساس کنید

سلام
سپاس از حضورت حتما می آیم

محمد جواد کشوری سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ http://loghme.blogfa.com

سلام

ممنون از حضورت

نظرم راجع به رباعی:

ارتباط تصویری، مضمونی و مفهومی بین بیت اول و دوم حفظ نشده.

و مصرع آخر (حداقل برای من) تاویل پذیر نبودش.

پایدار باشی!

سلام و درود

ممنون که نظر گذاشتی

بسیار راهنمایی مفیدی بود
حتما در نظر خواهم گرفت

شاد باشی

ایمان مرصعی/چغوک سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ق.ظ http://chughok.blogfa.com

سلام

مرسی از لطفت.

باز هم میام بهت سر میزنم.

لینک جبران شد.
یاحق

سلام

ممنون از حضورت - منتظر چشمهای گرم شما هستم

سید محمدرضا هاشمی زاده سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ http://sheredashti.blogfa.com

سلام بزرگوار صمیمی

بااینکه هنوز هم پـریشـان هستیم
دور از نفس زمــــزم بـاران هستیم
با اینهمه درد میشود ..بـاز شکفت
هرچندکه در فصل زمستان هستیم
..........
هرچند در نیمه را زمستانیم ولبریز عطش و غربت باران بخصوص در جنوب پر عطشمان
.و خاک تشنه اش.. اما با همدلی و زلال معـــرفتتان..و ارتباط صمیمـــــی دلهامان..
می توان
..ایمان به انتهای زمستان بیاوریم.....
حضورتان...باعث رویش وتعالی شعر ها یم و... شکفتنی دیگر در حال وهوای دل عطشناکمان خواهد بود....قلم وقدمت همیشه ی ایام سبز ومعطر..دوستیت پایدار
چنانچه به علت مشکلات متعدد وعدم صحت کامل نتوانستم ...بطور شایسته آثار ارزشمندتان رانقد نمایم پوزش می خواهم...
.................
ترانه وبخصوص رباعیتان ..چه از نظر مضمون ها وبار معنایی و چه از نظر تعبیرات وتصویر گری های ناب و ساختاری تازه و حسن سلیقه تان...وفضایی امروزی و نوشکفته وزبانی صمیمی
.وزلال که از زمزمه آن لذت بردم..وجاذبه ای که خواننده را تا پایان خط شعر با خودش
می برد....

سید محمدرضا هاشمی زاده سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://sheredashti.blogfa.com

سلام بزرگوار صمیمی

بااینکه هنوز هم پـریشـان هستیم
دور از نفس زمــــزم بـاران هستیم
با اینهمه درد میشود ..بـاز شکفت
هرچندکه در فصل زمستان هستیم
..........
هرچند در نیمه را زمستانیم ولبریز عطش و غربت باران بخصوص در جنوب پر عطشمان
.و خاک تشنه اش.. اما با همدلی و زلال معـــرفتتان..و ارتباط صمیمـــــی دلهامان..
می توان
..ایمان به انتهای زمستان بیاوریم.....
حضورتان...باعث رویش وتعالی شعر ها یم و... شکفتنی دیگر در حال وهوای دل عطشناکمان خواهد بود....قلم وقدمت همیشه ی ایام سبز ومعطر..دوستیت پایدار
چنانچه به علت مشکلات متعدد وعدم صحت کامل نتوانستم ...بطور شایسته آثار ارزشمندتان رانقد نمایم پوزش می خواهم...
.................
ترانه ورباعی ارزشمندتان ..چه از نظر مضمون ها وبار معنایی و چه از نظر تعبیرات وتصویر گری های ناب و ساختاری تازه و حسن سلیقه تان...وفضایی امروزی و نوشکفته وزبانی صمیمی
.وزلال که از زمزمه آن لذت بردم..وجاذبه ای که خواننده را تا پایان خط شعر با خودش
می برد....

سلام
عزیز همدرد
بسیار شاد شدم از اینکه وقت گذاشتید
و راهنمایی کردید
و با نظر دلگرم کننده خود من را در مسیرم استوارتر نمودید
همدلی و نظرات ارزشمند عزیزانی چون شما را هرگز از دست نخواهم داد و همچنان کویر عطشان وجودم نیازمند خنکای سایه سار لطف شماست .
به امیدچشمهای زیبا بین شما هستم .

خواجه قاطر نیزاری سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://ghater.blogsky.com

بیبین منو
گوشت که منه
راستیاتش خواجه قاطر خودشو از کاما جدا کرد. حالام بینم می تونی منو بکنی تو لینکات؟ من که کردمت اون تو

سلام
عزیز دل من
دوست همیشه در دل جا داردلینک که قابل شما را ندارد
به امید روزی که پیوند دلتان پاره نشود .

مهدی موسوی سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ

سپاس از مهربانی و حضورت رفیق

سلام ودرود
سپاس از مهربانی حضورت
دوباره چشم به راهم

رضا خمیسی چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://taraneh-for-music.blogfa.com

سلام مرسی که اومدی و سر زدی اگه میشه لینکم کن که منم لینکت کنم.حتما خبرم کن.

سلام

دوست خوبم
سپاس از حضورت
چشم حتما انجام خواهد شد.

رضا چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.mashoghane.blogfa.com

سلام آقای معبودی میخواستم ازتون راهنمایی داشته باشم راستش چن وقتی بود به وبلاگم سر نمیزدم حالا که اومدم میبینم بعضی از قسمتاش فیلتر شدن ازتون ممنون میشم که کمکم کنید.

سلام
رضا جان کجایی دلمان حسابی تنگ شده بود
چشم در وبت نظر میگذارم

رضا چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.mashoghane.blogfa.com

سلام آقای معبودی
دوباره سلام و با عرض پوزش میخواستم بدونم چجوری عکسارو لود کنم.

سلام
اومدم

محمود چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.atshani20.blogfa.com

قطعه ی گمشده ای از پر پرواز کم است
یازده بار شمردیم و یکی باز کم است
این همه آب که جاری است نه اقیانوس است
عرق شرم زمین است که سرباز کم است یا اباصالح المهدی
مطالب جالبی بود/اگر میتوانیدبا نام (سلام ودرود برآقا امام زمان (عج))لینک کنید
منتظر نظرات شما هستم

سلام
با دروردبر شما و سلام بر آقای خوبی ها
سپاس از حضورتان
حتما می ایم

علی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.ghazal-ali.blogfa.com

سلام قاصدک وب خیلی با حالی داری خیییییییییییییلللللللللللللللللللللیییییییییییییی قشنگه به منم سر بزن

سلام
دوست خوبم حتما

فتنه انگیز پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.fetnehangiz.blogfa.com

sghl

سلام
باز هم فتنه

رضا پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.mashoghane.blogfa.com

بازم سلام آقای معبودی من یه سر به سایتی که قالب وبلاگمو گرفتم زدم مثل اینکه دچار مشکل شده هر کاری کردم به سایتشون نرفت فکر کنم به خاطر اونه می خواستم اگه میشه شما هم یه سر بزنید ممنون میشم. www.pichack.net

سلام رضا جون
همی آلان اومدم ببینم چی شده
ببینمت دوباره

تبسم های روشن پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ http://smnazari.blogfa.com

سلام
ممنونم از حضور سراسر مهر و محبتت.
وبلاگ بسیار زیبایی دارید و مطالب بسیار قشنگی نوشته اید.
من هم به روزم و منتظر شنیدن صدای گرم گام های شما
سبز باشید و ماندگار
یا حق
با افتخار لینک شدید

سلام
دوست گرامی
سپاس از حضورت و نظر دلگرم کننده شما
لطف شما جبران شد.

علی اصغرنجفی(اغو) جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ق.ظ http://www.aliasgharnajafi.blogfa.com

سلام
اومدیم گل تقدیم کنیم میبینیم توشکلکها گل پیدانمیشه
ولی شما خودتون گلید

سلام
می رسدهردم به من بوی گل از پیغام تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد